شناسهٔ خبر: 87729 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی یک روز کاری صورت گرفت:

بررسی مسائل و مشکلات حوزه دو شهرستان گرمه و مانه و سملقان با حضور مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی

بررسی مسائل و مشکلات گرمه و مانه و سملقان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی 1 مسائل و مشکلات دو شهرستان گرمه و مانه و سملقان در خراسان شمالی در حوزه راه و شهرسازی طی دیروز 22 آذرماه 99 توسط مدیرکل راه و شهرسازی استان و فرمانداران دو شهرستان بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( خراسان شمالی)،  سید عبدالمجید نژادصفوی،  مدیرکل راه و شهرسازی استان طی یکروز به دو شهرستان گرمه و مانه سملقان سفر کرد و از نزدیک مشکلات این دو شهرستان را بررسی کرد و دستوراتی را نیز در این زمینه صادر کرد.

در ابتدا مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی از شهرستان گرمه، روستای رباط بازدید و در مسجد این روستا از نزدیک با ساکنین این روستا دیدار و به مشکلات آنان پرداخت و هدف از این سفر را هماهنگی و تعامل و حل دغدغه های مشکلات این روستا دانست.

مهمترین موضوعاتی که در این جلسه و بازدید مطرح شد عبارت بود از مشکل راه دسترسی CNG روستای رباط، احداث بلوار وسط، جابجایی تاسیسات و احداث رمپ ورود و خروج زیرکذر و هم چنین رمپ ورود و خروج پمپ بنزین روستا،  تفاهم با مالکین اطراف جاده در حال احداث جهت عقب نشینی و آزادسازی حریم ، پیگیری جهت اخذ مجوز ساخت و ساز تجاری در راستای افزایش اشتغال و رونق بازار در محدوده کیلومتر ۲۰ که مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین پس از پایان بررسی مشکلات روستای رباط واقع در شهرستان گرمه به سراغ فرماندار شهرستان مانه و سملقان رفت و از نزدیک به بررسی مشکلات این شهرستان در حوزه راه و شهرسازی پرداخت.

در این دو بازدید فرمانداران محترم دو شهرستان ، مدیرکل دفتر فنی استانداری،  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ، نماینده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در استان،  بخشدار رباط ، دهیار و شورای روستای رباط هر کدام از شهرداران مشکلات حوزه شهری خود رامطرح نمودند.

لازم به ذکر است بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان که یکی از اولویت های استان در خصوص ساخت بزرگراه است از دو روستای رباط و چمن بید عبور می کند که می تواند رونق دو رستا را در بر داشته باشد.