شناسهٔ خبر: 87760 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

عضو هیئت‌مدیره شرکت پست عنوان کرد

حمل ۵۰ تن بسته پستی با ناوگان ریلی کشور به‌طور روزانه/ رشد مراسلات پستی با قطار به دلیل کرونا

قطار عضو هیئت‌مدیره شرکت پست بابیان اینکه اقبال مردم به خریدهای اینترنتی، مرسولات پستی را با افزایش مواجه کرده است، گفت: روزانه ۵۰ تن بسته پستی با ناوگان ریلی کشور در حال نقل‌وانتقال است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از خبرگزاری بازار، فریبا مرادی،  عضو هیئت‌مدیره شرکت پست با بیان اینکه روزانه ۵۰ تن بسته پستی با ناوگان ریلی در حال نقل‌وانتقال است، بیان کرد: کرونا اقبال و رغبت عمومی را به خریدهای اینترنتی افزایش داده و امروز نسبت به مدت مشابه سال های قبل شاهد رشد چشم گیر مرسولات هستیم.

وی با بیان اینکه پست درآمد زایی خوبی نیز داشته است، افزود: افزایش تقاضا به طرز چشم گیر در سطح کشور بعضاً به خریدهای اینترنتی باعث تأخیر در دریافت مرسولات پستی نیز شده است و این نشان از استقبال خوب مردم می دهد.

عضو هیئت مدیره پست کشور ادامه داد: طی هشت‌ماهه نخست سال جاری مبادلات پستی ۸۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

مرادی با بیان اینکه در هشت ماه نخست ۱۴۱ میلیون ترافیک بسته پستی کشور ثبت‌شده است، تاکید کرد: موتورهای برقی و خودروهای مسقف به مجموعه پست کشور برای ارتقای سرعت در خدمت رسانی افزوده می شود.