شناسهٔ خبر: 87812 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت راه‌آهن خبر داد

آمادگی راه‌آهن جهت جذب نخبگان دانشگاهی/ شایسته سالاری؛ اولویت نخست راه‌آهن در استخدام

رسولی مدیرعامل شرکت راه‌آهن از آمادگی این شرکت جهت جذب و استخدام نخبگان دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد که عهد بستیم که ارتقا شغلی و کاری را به افراد شایسته بسپاریم و سعی کردیم همه امکاناتمان را در این راه به کار بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعید رسولی، مدیر عامل شرکت راه آهن ضمن تبریک هفته پژوهش و هفته حمل و نقل از زحمات شبانه روزی خانواده بزرگ راه آهن به ویژه پژوهشگران و همکاران مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن تشکر کرد. همچنین ابراز امیدواری کرد که قرار است به زودی این رویداد تبدیل به سه شنبه های ریلی خاورمیانه شود.

سعید رسولی معتقد است که زیربنای توسعه هر کشوری پژوهش است و در این بین شرکت راه آهن افتخارات و تجربیات زیادی در خصوص تحقیقات و استفاده از نو آوری های نوین دارد و برای حرکت به سمت جلو باید توجه بیشتری به این مهم داشته باشیم.

رسولی گفت: آن چه امروز باعث افتخار و خوشحالی ما است وجود چنین جوانان است که امروز تحقیقات و طرح هایشان را ارائه کردند و در اولویت های کاری ما باید توجه به سرمایه های انسانی باشد.

وی با اشاره به نظام مدیریت استعداد ها گفت: عهد بستیم که ارتقا شغلی و کاری را به افراد شایسته بسپاریم و سعی کردیم همه امکاناتمان را در این راه به کار بگیریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: از امروز که روز پژوهش است از پایان نامه ها و رساله های تحصیلات تکمیلی همکاران راه آهن توسط مرکز توسعه ، آموزش و فناوری مورد حمایت قرار خواهد گرفت. و بسیار شیرین است که همکاران ما موضوعات ریلی و مسایل راه آهن را برای رساله خود انتخاب کنند و تحقیقات آکادمیک در باره مسایل مهم و واقعی راه آهن انجام دهند ، قطعاً ما بطور جدی از این همکاران حمایت می کنیم.

سعید رسولی گفت: در ارائه های امروز، افراد نخبه ای طرح هایشان را ارائه کردند و از اینجا اعلام می کنم که در راه آهن برای جذب و استخدام افراد نخبه طبق ضوابط تعیین شده شرایط را فراهم کرده ایم و اعلام می‌کنیم شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران آماده جذب جوانان نخبه است.