شناسهٔ خبر: 87852 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور به مناسبت هفته حمل ونقل عنوان کرد:

شبکه زیرساختی حمل ونقل یکی از بخش های زیربنایی اقتصاد ونشانه بارز توسعه و پیشرفت هر کشور است /رشد و توسعه روزافزون شبکه های زیربنایی حمل ونقل

خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امروزه گستره شبکه زیرساختی حمل ونقل یکی از بخش های زیربنایی اقتصاد ونشانه بارز توسعه و پیشرفت هر کشور است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، خیراله خادمی، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور در پیامی به مناسبت هفته حمل و نقل گفت: "امروزه گستره شبکه زیرساختی حمل ونقل یکی از بخش های زیربنایی اقتصاد ونشانه بارز توسعه و پیشرفت هر کشور است.  به عبارتی بهره مندی جوامع ازکریدورها و راه های مواصلاتی در شقوق ریلی، آزادراهی، بزرگراهی و دریایی و همچنین وجود ناوگانی کارآمد برای جابجایی کالا و مسافر نقشی بسزا در درآمد ناخالص ملی کشورها ایفا می کند. خوشبختانه در کشور عزیزمان ایران در سال های اخیر شاهد رشد و توسعه روزافزون شبکه های زیربنایی حمل ونقل بوده ایم، به گونه ای که در سال های اخیر ۵ مرکز استان به شبکه ریلی کشور پیوست و دو کریدور ترانزیت ریلی به کشورهای همسایه تکمیل و به بهره برداری رسید. همچنین در بخش بزرگراهی تبدیل راه های اصلی به بزرگراه برای تسهیل در حمل ونقل و افزایش ایمنی سفر و همچنین توسعه شبکه آزادراهی کشور در دستور کارقرارگرفته است که خوشبختانه آمارها نشان از موفقیت در این بخش ها دارد.
اینجانب ضمن ارج نهادن به همه خدمات و تلاش های مدیران و فعالان این عرصه در سال های گذشته و درزمان حال، هفته حمل ونقل را به برنامه ریزان، مدیران و کارکنان در کلیه بخش های حمل ونقلی وزارت راه و شهرسازی، شرکت های راهسازی، مهندسین مشاور، همکاران اینجانب در مجموعه شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و همه عزیزانی که در راه اعتلاء و آبادانی این مرز و بوم خالصانه و صادقانه تلاش می کنند تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای تمامی فعالان این حوزه سلامتی، بهروزی و شادکامی مسألت می‌نمایم.”