شناسهٔ خبر: 88034 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مشارکت ۳۰۰ نیروی راهداری و ۳۰۰ ماشین آلات در طرح زمستانی خدمات جاده‌ای خوزستان

مانور زمستانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در طرح زمستانی خدمات جاده‌ای استان ۳۰۰ نیروی راهداری و ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات مشارکت دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)،  غلامعباس بهرامی‌نیا در حاشیه «مانور مشترک طرح زمستانی خدمات جاده‌ای» اظهار کرد: طرح مشترک زمستانی با همکاری دستگاه‌های امداد رسان جاده‌ای هر ساله از یکم دیماه تا ۲۰ فروردین برگزار می شود .

وی افزود: در این طرح همه دستگاه‌ ها از جمله اورژانس، هلال احمر، پلیس و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مشارکت می کنند تا  در مواقع ضروری به رانندگان و مسافران جادهای خدمات رسانی کنند .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به اینکه مجموعه سه هزار دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در طرح زمستانی آماده باش هستند ، افزود : در  ۳۵ راهدارخانه استان ۳۰۰ نیروی راهدار مستقر هستند و در این طرح ۱۵۵ دستگاه ماشین آلات مجهز مشارکت می کنند که با احتساب خودروهای نیمه سبک و سبک، ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات نیز در طرح زمستانی خدمات جاده‌ای مشارکت دارند.

بهرامی‌نیا خاطر نشان کرد :  مانور طرح زمستانی خدمات جاده ای ، توان عملیاتی دستگاه‌های مربوطه را  نشان می دهد که با شدت بارش‌هایی که معمولا در این فصل وجود دارد بتوانند بهترین خدمات جاده ای را ارائه دهند تا محور مسدودی را در شبکه راه‌های استان در این فصل نداشته باشیم .​