شناسهٔ خبر: 88044 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پروژه ساختمان جدیدالاحداث فرمانداری اردستان ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بهزادشاهسوندی،اصفهان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از پایان مرحله سفت‌کاری پروژه ساختمان جدیدالاحداث فرمانداری شهرستان اردستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت ساختمان جدیدالاحداث فرمانداری اردستان اظهار کرد: این ساختمان در حال اجرای عملیات نما بوده و مرحله سفت‌کاری آن به اتمام رسیده است.  

وی با بیان اینکه ساختمان جدیدالاحداث فرمانداری اردستان بر روی زمینی به مساحت چهار هزار و ۳۷۵ مترمربع اجرا می‌شود گفت زیربنای این ساختمان یکهزار و ۵۰۰ مترمربع مساحت دارد. که در سه طبقه با اسکلت بتنی و سقف تیرچه و بلوک در حال اجرا است.  

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به پیشرفت‌فیزیکی ۶۰ درصدی این پروژه اذعان داشت: ساختمان جدیدالاحداث فرمانداری اردستان با جدیدترین تکنولوژی‌های ساختمانی و اجرای دیوارهای دوجداره انجام می‌شود.  

وی بیان داشت: تا کنون حدود ۱۳ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است و عملیات نازک کاری، آسانسور، محوطه سازی و حصارکشی باقی‌مانده است که به منظور اتمام عملیات فوق حدود ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.