شناسهٔ خبر: 88115 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کسب رتبه برتر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات

مراسم بر اساس ارزیابی‌های هیات داوران پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات، روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای موفق به دریافت لوح تقدیر در سطح ملی این دوره شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات به همت انجمن متخصصان روابط عمومی، سوم دی ماه در مرکز همایش‌های مدیریت‌ صنعتی برگزار شد.

این جشنواره با حضور محمد خدادی معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین امامی رییس انجمن متخصصان روابط عمومی و جمعی دیگر از مدیران روابط عمومی برگزار و به روابط عمومی های برتر، تندیس افتخار اعطا شد.

بر اساس این گزارش محمد خدادی طی سخنرانی در پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات بر اهمیت بروز رسانی خدمات روابط عمومی ها با توجه به رشد سرعت انتشار اطلاعات در رسانه های آنلاین و فضای مجازی تاکید کرد و گفت: فضای مجازی به بازوی قدرتمند و شریک رسانه ها تبدیل شده است و در مقابل نگاه روابط عمومی ها به فضای مجازی باید به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم و سازمان باشد. 

وی خواستار ساده نویسی، کوتاه نویسی و دسته بندی اخبار و اطلاعات بر اساس مخاطب شناسی و تقاضا شناسی  شد.

بر اساس این گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در این دوره از جشنواره ملی انتشارات حائز رتبه اول در بخش‌های《 کلیپ، ویژه‌نامه، سرمقاله نشریه داخلی》، رتبه دوم  در بخش‌های 《خبر و صفحه آرایی نشریه داخلی و فیلم مستند》، همچنین رتبه سوم 《گزارش نشریه داخلی》 در سطح ملی شد.