شناسهٔ خبر: 88172 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با بررسی صورت گرفته :

برگزیدگان مسابقه نقاشی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران معرفی شدند

مازندران با بررسی به عمل آمده توسط کارشناسان مربوطه ، برگزیدگان مسابقه نقاشی ویژه کودک و نوجوانان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران) ، اصغر میرایی محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل ضمن اعلام این خبر افزود : با توجه به اینکه فرهنگ سازی و نهادینه سازی بعضی از قوانین و مقررات باید از سنین پایین صورت پذیرد ، لذا این اداره کل در گرامیداشت هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری اقدام به برپایی مسابقه نقاشی در رده سنی 7 تا 12 سال نمود. 

وی ادامه داد : مسابقه مذکور با هدف آشنايی نسل نوپا و آينده ساز با مسايل ايمنی در جاده ها و شناخت حرفه راهداری برگزار گردید.

وی در ادامه از کودکان و نوجوانان به عنوان سرمايه كشور ياد كرد و گفت : اين افراد در آينده مسوليت های مختلف كشور را بر عهده می گيرند تا خدمات مطلوبی به مردم ارائه كنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در خصوص برگزاری مسابقه مذکورخاطر نشان ساخت : باتوجه به وجود بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی ، این مسابقه به صورت مجازی برگزار گردید.

وی موضوعات مسابقه را، تلاش رانندگان ،زحمات راهداران پر تلاش ،جاده و سفر ، نقش تابلو و علائم در ایمنی ،جاده خوب از دید من و حفظ و پاکسازی حریم راه  عنوان کرد و افزود: فرهنگ سازی در زمینه راهداری و شیوه‌های کاهش تصادفات جاده‌ای امری مهم و قابل توجه است.

میرایی محمدی با قدردانی از شرکت کنندگان مسابقه نقاشی گفت: تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه مسابقه 50 اثر بوده که در بعد از جلسه کارشناسی از بین شرکت کنندگان ، 10 نفر به نام های بردیا برزگر نعمتی ، هیراد محبی، سید امیرهادی محمدی، آرمان احمدی ، امیر محمد احمدی فر، سید ابوالفضل عمادی ، مهدیار حسنی، مهیا یعقوبی، امیر علی حبیب نژادو احمدرضا محمدزاده جز برگزیدگان مسابقه مذکور بودند که از سوی روابط عمومی اداره کل هدایایی به رسم یادبود به آنان اهدا گردید.