شناسهٔ خبر: 88174 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در طی ۷۲ ساعت گذشته :

۳۷۰۰ کیلومتر از محورهای کوهستانی مازندران برفروبی شد

مازندران مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان کرد : در ۷۲ ساعت گذشته با بکارگیری نیروها و تجهیزات و امکانات راهداری ، ۳۷۰۰ کیلومتر از محورهای برفگیر و کوهستانی مازندران برف روبی و نمک پاشی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران) عباسعلی نجفی ضمن اعلام اين مطلب گفت : با توجه به هشدار هواشناسی و كاهش دما و بارش سنگین برف در سطح تمامی محورهاي کوهستانی استان ۳۳ اکيپ راهداري با بکار گیری ۲۵۰ دستگاه ماشين آلات راهداری و ۳۵۰ راهدار در محورهاي کوهستانی و مواصلاتي استان مستقر شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای  استان مازندران ادامه داد : محورهای ارتباطی اصلی هراز ، کندوان ، سوادکوه ، ساری _ کیاسر و محورهای فرعی بلده – پل زنگوله نور ، دوهزار و سه هزار تنکابن ، اشکورات رامسر ، هزار جریب  بهشهر ، استخرپشت نکا ، عباس آباد _ کلاردشت و محورهای روستایی سرتا _ جناسم میاندورود ، نیالا گلوگاه ، شیخ موسی بابل از جمله محورهایی بودند که عملیات برف روبی و نمک پاشی در آنها صورت پذیرفت.

وی ادامه داد : عملیات برف روبی و بازگشایی چندین محور روستایی استان نیز در حال انجام است.

نجفی اظهار داشت : با توجه به اینکه در زمان بحران و شرایط بد جوی اولویت کاری راهداران محورهای شریانی و اصلی بوده ، از این رو از هموطنان عزیز خواهشمندیم با توجه به هشدارها و اطلاعیه های مکرر رسانه های حقیقی و مجازی از سفر و گردش به مناطق ییلاقی و کوهستانی به جد پرهیز نمایند.

وی خاطر نشان ساخت: مسافرين و رانندگان محترم مي‌توانند جهت كسب آگاهي از آخرين وضعيت راه ها ، انسدادها يا محدوديت‌هاي احتمالي تردد و شرايط جوي به سايت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و يا با تلفن گوياي ۱۴۱ تماس حاصل فرمايند.