شناسهٔ خبر: 88176 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به ریاست مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز

جلسه شورای معاونین راه و شهرسازی استان البرز برگزار شد

شورای معاونین البرز جلسه شورای معاونین راه و شهرسازی استان البرز به ریاست مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز) جلسه شورای مدیران در روز شنبه و با حضور تمام معاونین و روسای ادارات شهرستانها به ریاست خالقی برگزار شد.

 ابتدا صفری – معاون توسعه مدیریت و دبیر شورای مدیران ضمن خیر مقدم به مدیرکل جدید گزارش مختصری از جلسات گذشته ارائه کرد.

سپس مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از حضور در اداره کل استان البرز ابراز خرسندی نمود و از وزیر محترم و استاندار گرامی بخاطر اعتمادشان قدردانی نمود و اظهار داشت در زمان باقی مانده دولت لازم است جهادی کار کنیم تا دولت خدمتگذار به اهداف خود برسد و از همه مدیران خواست که تلاش مضاعف را در سرلوحه کار خود قرار دهند تا مجموعه اداره کل با یک رشد موثر پویا و متعالی شود.

خالقی با بیان اینکه وقتی در محضر رهبر معظم انقلاب حضور پیدا کردیم ایشان فرمودند " پیگیری در کارها باید اولویت مدیران باشد و این مسئله یکی از اولویتها می باشد"  لذا لازم است تمام معاونین و همکاران اداره کل نیز پیگیری کارهای ابلاغ شده را مد نظر خود قرار دهند.

وی بر تحرک بخشی و پیگیری مجدانه در بحث اقدام ملی و تکمیل و ساماندهی مسکن مهر تا پایان سال تاکید نمود و بیان داشت یکی از دغدغه های مسئولین به ویژه استاندار محترم بحث کمیسیون ماده 5 و تعیین تکلیف طرح تفصیلی می باشد که باید با دقت نظر پیگیری شود تا از بروز هرگونه فساد جلوگیری شود.

خالقی یکی دیگر از وظایف اداره کل در حوزه مهندسی و ساخت را اتمام و بهره برداری از جاده طالقان هشتگرد برشمرد و بیان داشت در خصوص ساختمانهای دولتی باید نقش ویژه ایفا کنیم زیرا یکی از وظایف بنیادی ما ساخت ساختمانهای دولتی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در حوزه املاک و حقوقی دستور ویژه در خصوص تعیین زمین در طرح اقدام ملی و جهش مسکن را صادر نمود تا ظرفیت مناسب در استان ایجاد شود و با تقدیر از یگان حفاظت اداره کل، با توجه به موقعیت خاص استان البرز مدیریت املاک و حقوقی را مسئول نظارت کامل و موثر در این حوزه دانستند.

وی همچنین به تمام معاونین اعلام داشت که همواره شایسته سالاری را در انتصاب همکاران در نظر داشته باشند و تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به معیشت همکاران را در اولویت کاری خود قرار دهند.

در ادامه هر یک از معاونین در حوزه کاری خود مطالب و مشکلاتی داشتند که بیان نمودند که مهندس خالقی ضمن ارائه راهکارهای مناسب موضوعات را جمع بندی کرد.