شناسهٔ خبر: 88221 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان خبر داد

توزیع بیش از ۶۷۰۰۰ هزار حواله لاستیک خودروی سنگین در سیستان و بلوچستان

لاستیک معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: ۶۷ هزار و ۱۸۱ حواله لاستیک از مردادماه سال ۹۷ تاکنون با نرخ مصوب(ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومان) بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری این استان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، تیمور باقری اظهار داشت: از ابتدای شروع طرح تاکنون تعداد ۷۲ هزار و ۷۷۳ حلقه لاستیک از سوی سازمان صمت سیستان و بلوچستان تخصیص داده شده که منجر به صدور ۶۷ هزار و ۱۸۱ حواله از سوی ادارات و نمایندگی های این اداره کل و صنوف بخش حمل و نقل عمومی جاده ای استان گردیده است.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در توزیع لاستیک وجود ندارد، اظهار داشت: توزیع این لاستیک‌ها با هدف عرضه بدون واسطه و جلوگیری از ایجاد بازار کاذب با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت در حال انجام است.

معاون حمل و حمل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از تامین لاستیک مورد نیاز ناوگان حمل و نقل برون‌شهری از محل لاستیک‌های تامین‌شده با ارز نیمایی خبر داد و افزود: رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی برون‌شهری بار و مسافر استان می‌‌توانند با مراجعه به سامانه کالا به آدرس اینترنتی www.kala.ntsw.ir نسبت به تامین لاستیک مورد نیاز خود اقدام نمایند.

باقری تاکید کرد: کارشناسان مرکز پشتیبانی سامانه‌های ملی در صورت بروز مشکل در ثبت درخواست متقاضیان لاستیک با ارز نیمایی با شماره تلفن ۰۲۱۷۵۴۹۲۰۰۰ داخلی ۱۴ آماده پاسخگویی هستند.