شناسهٔ خبر: 88259 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران:

مراحل توزیع لاستیک به رانندگان به نحو مطلوب در حال اجراست /توزیع ۹۹ هزار حلقه لاستیک با نرخ دولتی

مازندران معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران عنوان کرد : مراحل توزیع لاستیک به رانندگان به نحو مطلوب در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، علی نصیری با بیان این خبر گفت : با پیگیری های انجام شده در سطح وزارت راه وشهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و بر اساس توافقات انجام شده با وزارت صنعت، معدن و تجارت لاستیک ها در بخش بار و مسافر در بین مالکان وسیله نقلیه استان در حال توزیع می باشد.

وی در ادامه گفت: از ابتدای طرح توزیع لاستیک تاکنون تعداد۹۹ هزار حلقه لاستیک بین مالکان وسایل نقلیه باری و مسافر با نرخ دولتی توزیع شد.

وی ضمن اشاره به برگزاری جلسات مستمر در جهت برون‌رفت از مشکلات رانندگان اظهار داشت : مالکان وسیله نقلیه متقاضی می بایست بر اساس پیمایش و کارکرد وسیله نقلیه به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستانهای نکا-محمود آباد و رامسر مراجعه و حواله خود را دریافت نمایند.

معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران عنوان کرد : باید به رانندگان در هرجای استان این اطمینان خاطر را بدهیم که در حوزه تامین لاستیک با قیمت مصوب و دولتی دغدغه‌ای نداشته باشند.

نصیری تصریح کرد : سهمیه لاستیک تخصیصی در هر استان بر اساس نیازسنجی انجام شده و تعداد ناوگان استان تعیین و از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت به این اداره کل اعلام و با هماهنگی انجمن های صنفی رانندگان در بین متقاضیان در حال توزیع می باشد.