شناسهٔ خبر: 88329 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف ارتقا و افزايش ايمنی:

عملیات خط کشی در ۱۱۵ کیلومتر از راههای شهرستان جویبار به اجرا در آمد

مازندران مسئول نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جویبار از اجرای عملیات خط کشی در سطح محورهای اصلی این شهرستان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران) ،جلیل محمدزاده، مسئول نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جویبار اظهار داشت: این اداره به منظور افزایش ایمنی محورها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بخصوص در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط کشی را در سطح محورهای این استان در دستور کار خود قرار داد.

محمد زاده در ادامه به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محورهای تحت پوشش خود اشاره و تصریح کرد: اقدامات ایمنسازی از قیبل تامين روشنايي و رفع خاموشی، پاکسازی و زیباسازی حریم راهها، شانهسازی، رنگآمیزی پایههای تابلو و نردههای پل، آشكار سازی نقاط پر تصادف، نصب انواع علائم اخطاری قوس، مسيرنما و خطر نما، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل، ساماندهي و افزايش اثر بخشي علايم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره  از ابتدای سال تا بوده است.

مسئول نمایندگی راهداری و حمل و نقل جادهای شهرستان جویبار در ادامه گفت: اجرای عملیات خط کشی در محورهای روستایی به طول تقریبا  ۴۰ کیلومتر و در محورهای، اصلی  به  طول ۷۵کیلومتر به اجرا در آمد .

گفتني است از ۱۰۴۰۰ كيلومتر راه ارتباطي موجود در مازندران مقدار ۲۷۶ كيلومتر در جویبار قرار دارد.