شناسهٔ خبر: 88422 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در جلسه ای با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی بررسی شد؛

پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصدی پروژه ساخت بیمارستان تکاب/قرارداد خرید و نصب چیلرهای بیمارستان تکاب نهایی شد

جلسه آخرین وضعیت اجرای تأسیسات مکانیکی بیمارستان جدید تکاب که ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد در نشستی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی، با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، نشست بررسی اجرای تاسیسات مکانیکی بیمارستان جدید تکاب با ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی، در محل سازمان تشکیل شد. در این نشست قرارداد خرید و نصب چیلرهای بیمارستان تکاب نهایی شد.

مدیرکل اجرای طرح‌های ملی مناطق ۵ و ۶ سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در این نشست با بیان اینکه پروژه ساخت بیمارستان ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: درخواست تحویل موقت پروژه به مسئولان بهداشت و درمان داده شده است.

قاسم قاسمی به مشخصات بیمارستان ۹۰ تختخوابی تکاب نیز اشاره کرد و افزود: این بیمارستان با زیربنای ۹ هزار و ۳۳۷ مترمربع دارای دو چیلر ۱۵۰ تنی است که مناقصه خرید و نصب آنها نیز برگزار شده است.

مدیرکل اجرای طرح های ملی مناطق ۵ و ۶ سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی اعتبار هزینه شده برای ساخت بیمارستان جدید تکاب تا پایان آبان ۹۹ را حدود ۵۵ میلیارد تومان اعلام کرد.