شناسهٔ خبر: 88424 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

تلاش برای به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌های سازمان مجری، مضاعف می‌شود

جلسه معاون وزیر راه و شهرسازی از مدیران و کارکنان سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی خواست تلاش برای به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌های عمرانی، به ویژه پروژه‌های درمانی را مضاعف کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی، علی نبیان در مراسم معارفه خود در سازمان مجری که با حضور معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، گفت: به نتیجه رسیدن پروژه‌های بیمارستانی در شرایط بحرانی همه‌گیری کرونا می‌تواند نوعی احساس آرامش میان مردم ایجاد و به کادر درمانی کشور نیز کمک کند.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی با اشاره به بیمارستان‌های تحویل شده در ۱۰ ماه گذشته، افزود: در این روزها که همگی باید برای ارائه خدمت به مردم تلاش کنیم، تحویل بیمارستان ها بخشی از دغدغه های کادر درمان را کاهش داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه زمان محدودی برای خدمت به مردم در اختیار هر فرد قرار دارد، ادامه داد: در مقابل این زمان محدود، بدهی‌های بزرگی به مردم داریم که باید تلاش کنیم بخشی از آن را با خدمت و تلاش مضاعف ادا کنیم.

نبیان با اشاره به دستاوردهای سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی طی ۱۱ سال گذشته. از مدیران و نیروهای فنی – مهندسی این سازمان خواست تلاش و کوشش مضاعفی برای به نتیجه رسیدن پروژه های سازمان در موعد مقرر داشته باشند.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از خدمات و تلاش‌های محمدجعفر علیزاده، مدیر عامل سابق سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی، نیز قدردانی و برای او آرزوی موفقیت کرد.

همچنین محمد جعفر علیزاده، مدیر عامل سابق سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی نیز در این مراسم با بیان اینکه سازمان مجری هیچ پروژه‌ای را برای خود نمی‌سازد، گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های شاخص سازمان مجری نداشتن بودجه جاری است. به عبارت دیگر بودجه سازمان به عنوان درصدی از اجرای پروژه‌ها تأمین می‌شود.

محمد جعفر علیزاده در ادامه با اشاره به کاهش سهم سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی از بودجه اجرای پروژه‌ها طی سال‌های گذشته، اظهار کرد: با وجود تنگناهای مالی سازمان از بدو تأسیس تاکنون حدود ۲۶۰ پروژه بیمارستان را تحویل بخش بهداشت و درمان کشور داده است.

مدیر عامل سابق سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی ادامه داد: طی ۱۱ سال گذشته ۱۰۴ پروژه بیمارستان با راهبری نیروهای فنی – مهندسی این سازمان به بهره برداری رسیده است.

محمدجعفر علیزاده سپس به اجرای پروژه‌های ویژه در سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی اشاره کرد و گفت: مرکز همایش‌های جمهوری اسلامی ایران یکی از پروژه‌های ویژه‌ای بود که فقط طی پنج ماه و ۱۵ روز با کار شبانه‌روزی بیش از هزار و ۲۷۰ نفر در پروژه ساخته و در موعد مقرر برای میزبانی سران ۱۴۰ کشور آماده شد.

مدیر عامل سابق سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی ضمن قدردانی از تلاش‌های همه کارکنان این سازمان طی ۱۱ سال گذشته، برای علی نبیان، مدیر عامل جدید، آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی نیز در این مراسم با اشاره به توان فنی – مهندسی سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی برای اجرای پروژه های عمرانی بزرگ، گفت: با توجه به تغییر شرایط اقتصادی باید به دنبال راهکارهای جدید برای ادامه فعالیت سازمان مجری بود.

محمود محمود زاده با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی یکی از بزرگترین وزارتخانه های کشور است، افزود: خوشبختانه فعالیت های مجموعه وزارت راه و شهرسازی طی سال های اخیر با اقبال خوبی مواجه شده است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی به ویژگی های شخصیتی مدیر عامل جدید سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی نیز اشاره و اظهار کرد: علی نبیان از مدیران بسیار تلاشگر و خوش‌فکر وزارت راه و شهرسازی است که امیدوارم با مدیریت او شاهد شکوفایی بیشتر سازمان مجری باشیم.

محمود زاده ضمن قدردانی از تلاش های مدیرعامل سابق سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی، از محمدجعفر علیزاده به عنوان مدیری با کیاست و ساختارمند یاد کرد.