شناسهٔ خبر: 8853 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

علی نعمت چهاردولی:

مجلس کمک حال دولت برای رفع معضلات باشد / استیضاح وزیر راه هیچ کمکی به رفع مشکلات این حوزه نخواهد کرد

علی نعمت چهاردولی عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر اینکه رویکرد استیضاح هیچ کمکی به رفع مشکلات راه و شهرسازی نخواهد کرد گفت: باید مجلس کمک حال دولت برای رفع معضلات باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی علی نعمت چهاردولی درگفت وگو با خانه ملت،با اشاره به مطرح شدن طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی درمجلس،گفت: کمیسیون عمران مجلس با بررسی این طرح با حضور نمایندگان درخواست کننده استیضاح درپی ایجاد تعامل بین دولت و مجلس جهت رفع مشکلات است.

نماینده مردم ملایر درمجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه رایزنی های لازم ازسوی کمیسیون عمران مجلس برای کمک به وزارت ره و شهرسازی جهت انجام وظایف محوله آن صورت گرفته است،افزود: در جلسه آخر کمیسیون عمران مجلس قرار بر این شد که وزیر راه وشهرسازی با ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای تحقق مطالبات نمایندگان استیضاح کننده به رفع دغدغه های مجلس کمک کند.

این نماینده مردم درمجلس نهم، با تاکید براینکه مجلس به دنبال گروکشی از وزرا نیست،تاکید کرد: مجلس به طور حتم رویکردی تعاملی همچون رویکرد با وزیر آموزش و پرورش با آخوندی خواهد داشت.

وی ادامه داد: استیضاح وزیر راه وشهرسازی هیچ کمکی به رفع مشکلات این حوزه نخواهد کرد از این رو باید مجلس کمک حال دولت برای رفع معضلات باشد.

عضوهیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه کمیسیون عمران مجلس آمادگی تشکیل کمیته برای کمک به وزارت راه و شهرسازی جهت رفع مشکلات این حوزه را دارد، تصریح کرد: مجلس خواهان حمایت از دولت بوده و دراین راستا ازهیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

نظر شما