شناسهٔ خبر: 88554 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به دنبال کسب رتبه دوم کشور در کاهش تلفات و تصادفات

استاندار فارس از مدیر کل راه و شهرسازی استان تقدیر کرد

PHOTO-2021-01-06-22-34-33.jpg استاندار فارس در نشست مشترک شورای راهبردی تصادفات، و ترافیک استان و کمیسیون ایمنی از مدیر کل راه و شهرسازی فارس با اهداء لوح تقدیر ، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس) ، اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی فارس، استاندار فارس در نشست مشترک شورای راهبردی تصادفات و ترافیک استان و کمیسیون ایمنی از جعفر زاهدی مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس با اهداء لوح، تقدیر و تشکر کرد. در متن این لوح تقدیر آمده است: نقش و اهمیت بخش حمل و نقل در ایجاد زیر بنای اقتصاد ، توسعه و مناسبات اجتماعی تعیین گر جایگاه ویژه خدمتگزاران این حوزه است.

استاندار فارس در ادامه متن این لوح با اشاره به موقعیت ویژه استان از لحاظ وسعت و موقعیت مکانی گفت: مضاف بر اینکه وسعت و موقعیت مکانی استان فارس جدیت و پشتکار و همت بلندی را طلب می کند تا پروژه های حمل و نقل، ایمن سازی و کاهش تصادفات به بار بنشیند.

در ادامه متن لوح تقدیر نیز به کاهش تصادفات و تلفات جاده ای اشاره شده و آمده است: لذا ضمن گرامیداشت هفته حمل و نقل، از آنجا که در سال های اخیر بنا به اعلام شورای ترافیک کشور، علاوه بر سایر موفقیت ها و توفیقات استان فارس مقام دوم کشوری در کاهش تصادفات را کسب نموده ، بدینوسیله از تلاشهای ارزنده و خدمات صادقانه جنابعالی تشکر نموده و به پاس قدردانی این لوح تقدیمتان می شود.