شناسهٔ خبر: 88600 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اطلاعيه انسداد محورارتباطی هراز

مازندران به منظور اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی و تهویه تونل محور هراز ، این محور در روزهای شنبه و یکشنبه ۲۰ لغايت ۲۱ دی ماه ( به مدت ۲ شب) از ساعت ۲۱ الی ۶ صبح روز بعد مسدود است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، محسن هاشمی رئیس اداره مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده ای مازندران ضمن اعلام اين خبر اظهار داشت: در زمان انسداد اين محور، كاربران عزيزجاده‌ای مي‌توانند از محورهای کندوان و سوادکوه به عنوان محور جایگزین تردد کنند.

وی در خصوص کارگاه جاده ای محور کندوان نیز عنوان کرد: به منظور انجام عملیات ترانشه برداری از مورخ ۸ دیماه تا ۱۲ اسفند روزهای یکشنبه،دوشنبه و سه شنبه هرهفته بغیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چندروزه از ساعت ۸ تا ۱۷ عصر محور مذکور مسدود است.

گفتنی است کاربران جاده ای و مسافران جهت کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت‌های احتمالی موجود در سطح جاده‌های استان می‌توانند در هر ساعت شبانه روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل کنند. همچنین سایت WWW.141.IR و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.