شناسهٔ خبر: 88722 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان:‌

​۱۵۰ کیلومتر از راه‌های کبودرآهنگ نیازمند روکش است

صفر صادقی راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: در حال حاضر ۱۵۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان کبودرآهنگ به روکش آسفالت نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان )،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: در حال حاضر ۱۵۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان کبودرآهنگ به روکش آسفالت نیاز دارد.

صفر صادقی راد در نشست مشترک با همکاران شاغل در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کبودرآهنگ با اشاره به اینکه در این شهرستان ۱۴ نقطه حادثه خیز وجود دارد، اظهار داشت: ۱۵۰کیلومتر از راه‌های این شهرستان نیازمند روکش است و نیاز به اعتباری افزون بر ۷۵ میلیارد تومان دارد.

‌‌‌‌وی در ادامه بر تکریم ارباب رجوع و احقاق حقوق شهروندی در این اداره تاکید کرد و گفت:‌ از همکاران خود می‌خواهیم با استفاده از ظرفیت موجود در قوانین و مقررات، در رفع مشکل مراجعین نهایت اهتمام را بکار ببندند.

صادقی راد همچنین خدمات امدادی و راهداری انجام شده در  شهرستان را در بارش‌های اخیر مطلوب ارزیابی کرد و بر اینکه سایر همکاران نیز باید نهایت تلاش خود را در ارائه خدمات به مردم شهرستان به کار ببندند،تاکید کرد.

در این نشست رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای کبودرآهنگ نیز پس از طرح مشکلات و پیشنهادات، عملکردی از فعالیت های اداره بیان کرد.

علی رهبر از همکاری صمیمانه همه همکاران شاغل با هر وضعیت‌های استخدامی در اداره که قبل از بارش ها و شرایط نامساعد جوی در راهدارخانه و محورهای مواصلاتی حضور داشته و امر خدمات رسانی به همشهریان را با جدیت دنبال می کنند، قدردانی کرد.​