شناسهٔ خبر: 8878 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای پروژه هوشمندسازی تونل كندوان در محور كرج -چالوس

تونل کندوان سرپرست اداره راه و شهرسازی گچسر از اجراي پروژه هوشمندسازی تونل كندوان در محور كرج -چالوس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهر سازي استان البرز، آرمان خاقانی سرپرست اداره راه و شهرسازی گچسر ضمن اعلام این خبر گفت:اين پروژه از اواخر سال گذشته با قراردادي سه ساله نصب و نگهداري و با اعتباري بالغ بر۵۲ ميليارد ريال به پيمانكار تحويل داده شده است.

خاقانی در این باره بیان کرد: پيمانكار در مدت يك سال تمامي سيستم ها را از جمله تعويض ۵۰ عدد جت فن، نصب تابلوهاي هوشمند كنترل ترافيك، نصب ۱۹ عدد دوربين كنترل سرعت و تردد شمار، ساخت و تجهيز كامل اتاق كنترل و مانيتورينگ و ترميم سيستم روشنايي نصب و راه اندازي آن را متعهد شده است.

وی در ادامه بیان کرد: تاكنون تعويض ۵۰ عدد جت فن و ترميم بخشي از سيستم روشنايي در این محور انجام شده كه با همكاري فرماندهي پاسگاه پليس راه آسارا - كندوان با اعمال محدوديت ترافيكي اين پروژه هم اکنون در حال اجرا است.

همچنین هادی پوستین دوز رئيس اداره راه وشهرسازي شهرستان كرج درخبری دیگر ضمن اعلام این که ۲۲ كيلومتر از راه هاي روستايي در دو شهرستان كرج و اشتهارد لكه گيري و آسفالت شده است،گفت: در حوزه راه روستايي شهرستان اشتهارد محور روستايي جارو به طول پنج كيلومتر ،راه روستايي نكوجا به طول پنج كيلومتر و راه روستايي قانلي بلاغ به طول ۶ كيلومتر لكه گيري و آسفالت شده است .

وی در ادامه بیان کرد: در حوزه راه  روستايي شهرستان كرج نيز محور آتشگاه - نوجان به طول ۶ كيلومترآسفالت شده است..

وي هدف از انجام اين كار را جذب توريست و گردشگر به روستاها دانست و گفت: با انجام عمليات روكش آسفالت در راه هاي روستايي استان سرعت انتقال محصولات دامي و كشاورزي از روستا به درون شهر افزايش خواهد يافت ./

نظر شما