شناسهٔ خبر: 8882 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

عضو کمیسیون عمران در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی:

آخوندی وزارت راه را دست خالی اما با برنامه تحویل گرفت/ هیچ یک از کمبودها مربوط به وزارت راه و شهرسازی دولت یازدهم نیست

مجید سر قلعه عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تلاش‌های وزارت راه و شهرسازی در شرایط فعلی اقتصادی و تنگناهای مالی قدردانی کرد.

مجیدجلیل سرقلعه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی پیش از آغاز فعالیت وزیر دولت یازدهم با چالش‌های زیادی روبرو بود گفت: دکتر آخوندی با دست خالی وزارت راه و شهرسازی را تحویل گرفت و با برنامه‌هایی مشخص و مدون وارد این وزارتخانه شد.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزیر راه و شهرسازی برای پیشبرد برنامه‌های این وزارتخانه در تمام عرصه‌ها و حوزه‌های مربوط به آن کوشید و بر اساس مقدورات کشور و مطابق بودجه سنواتی تمام تلاشش را در کمیسیون تلفیق و حتی در هیئت دولت برای عملیاتی کردن اهداف این وزارتخانه به کار بست.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی دولت، وضعیت وزارتخانه در حال پیشرفت است هر چند به طور طبیعی در همه عرصه‌ها نارسایی‌هایی وجود دارد که البته با استیضاح برطرف نمی‌شود. وزیر راه و شهرسازی با تلاش در مسیر پیشرفت حوزه حمل و نقل و مسکن گام بر می دارد و لازم است ما نیز با همراهی و همدلی وی را در نیل به اهداف وزارتخانه یاری کنیم. 

وی با بیان اینکه مشکلاتی حداقلی در برخی حوزه‌ها همچون مسکن مهر یا کند بودن پیشرفت فیزیکی ریلی در کشور دیده می‌شود، افزود: وزیر راه و شهرسازی را در هیچ یک از این مشکلات مقصر نمی‌دانم و این مسائل به وضعیت بودجه‌ای و اقتصادی کشور ارتباط دارد./

نظر شما