شناسهٔ خبر: 88874 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل خبر داد:

برخورد قاطع با متصرفین اراضی ملی / رفع تصرف اراضی دولتی شهرستان آران و بیدگل به ارزش ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

رفع تصرف اران رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل از وقوع یک فقره تصرف و رفع فوری آن در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، امیرحسین عصارزاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه این اداره برخورد قاطع و بدون اغماض با زمین‌خواران را در دستور کار قرار داده است، اظهار کرد: با تلاش عوامل یگان حفاظت اراضی ملی این شهرستان و اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و در راستای صیانت از اراضی دولتی و حفظ حقوق بیت‌المال یک فقره تعرض به اراضی ملی در این شهرستان شناسایی و رفع تصرف فوری شد.  

وی افزود: اراضی ملی رفع تصرف شده مربوط به زمینی به مساحت ۲۰ هکتار واقع در صالح دشت بوده. که ارزش آن یک‌هزار میلیارد ریال است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل هشدار داد: با افرادسودجویی که اراضی ملی را غیرقانونی تصرف می‌کنند با قاطعیت و بدون هیچگونه اغماضی بر اساس مقررات برخورد می‌کنیم.  

 وی با بیان اینکه یکی از وظایف حساس و مهم اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل حفاظت و صیانت از عرصه‌های ملی و انفال است، گفت: در این راستا و با رویکرد پیشگیرانه اکیپ‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت این شهرستان و اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به صورت هدفمند و شبانه‌روزی عرصه‌های ملی را مورد پایش و رصد قرار داده و علاوه بر این اقدام به نصب تابلو و علائم هشدار دهنده بر روی این اراضی شده است.