شناسهٔ خبر: 88910 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور پيگيری دستاورد سفر رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور انجام گرفت

نشست مشترک همکاری میان رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور با مدیران کل هواشناسی، مدیریت بحران و مدیرعامل آب منطقه‌ای استان گلستان

گلستان مدیران کل هواشناسی ، مدیریت بحران و مدیرعامل آب منطقه ای استان گلستان با حضور در پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، با رئیس و معاونان اين پژوهشگاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

 به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور ، داداشی مدیر کل هواشناسی استان گلستان به همراه قادری مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان و حسینی مدیرعامل آب منطقه‌ای استان گلستان با حضور در پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، با رئیس و معاونین پژوهشگاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این نشست ضمن گفت‌وگو پیرامون مخاطرات سیل و مشکلات مادی و معنوی ناشی بعد از آن، به موضوع طراحی و نصب سامانه پیش بینی و هشدار سیل در استان گلستان مورد تاکید قرار گرفت و پیرامون نحوه کارکرد سامانه، جوابگویی به تمامی نیازهای استان و تامین اعتبار مورد نیاز این سامانه بحث و تبادل نظر شد.

شایان ذکر است این نشست به منظور پیگیری سفر مهدی رهنما، رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور در ابتدای دی‌ماه به استان گلستان و دیدار و گفت‌وگو با مقامات استانی به ویژه استاندار گلستان و درخواست ایشان پیرامون طراحی و نصب سامانه پیش بینی هشدار سیل صورت گرفت.