شناسهٔ خبر: 89026 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد:

تسریع روند اجرایی دو محور بجنورد به سنخواست و باند دوم بجنورد به اسفراین

تسریع روند اجرایی دو محور بجنورد به سنخواست راه و شهرسازی خراسان شمالی 1 مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تسریع دو محور بجنورد به سنخواست و باند دوم بجنورد به اسفراین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، جلسه ای با حضور هوائی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، کدخدازاده، معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و زکریایی، مدیرهلدینگ راه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، سید عبدالمجید نژادصفوی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، نظریان، مدیرکل راه های منطقه شمال شرق کشور و هنرور، نماینده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در استان در محل استانداری برگزار شد.

سید عبدالمجید نژادصفوی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در این جلسه گفت: این جلسه با هدف پیگیری و تسریع در عملیات اجرایی دو محور بجنورد به سنخواست و باند دوم بجنورد به اسفراین برگزار و نحوه عملیاتی شدن تفاهمنامه فی مابین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و وزارت راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با پیگیری‌های مستمر این اداره کل حدود ۱۰ کیلومتر از باند دوم محور بجنورد اسفراین در محدوده پلیس راه اسفراین (دوراهی سنخواست) تا ورودی اسفراین به مناقصه رفته است که در حال مبادله قرارداد با پیمانکار هستیم و مابقی محور تا بجنورد به طول کیلومتر مطالعات و تهیه اسناد مناقصه توسط مشاور در حال پیگیری است.

وی همچنین به مناقصه محور بجنورد به سنخواست اشاره کرد و افزود: ۱۲ کیلومتر از محور بجنورد به سنخواست در دو قطعه یک و چهار در حال مناقصه مجدد است و ان شاءا... بعد از برگزای مناقصه تعیین تکلیف خواهد شد.

لازم به ذکر است کدخدازاده، معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به همراه نژادصفوی، مدیرکل راه و شهرسازی. استان، نظریان، مدیرکل راههای منطقه شمال شرق کشور و هنرور، نماینده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و کلیه پیمانکاران قطعات مختلف محور صبح روز پنجشنبه مورخ ۲ بهمن ۹۹ از کل محور بجنورد به جنگل گلستان به ویژه محدوده روستای رباط بازدید و از نزدیک جویای مشکلات پیمانکاران شدند.