شناسهٔ خبر: 89104 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل تجاری‌سازی و تشکل‌های وزارت راه و شهرسازی انجام شد

برگزاری هشتمین نشست کارگروه شورای ساماندهی مبادی ورودی و خروجی مجاز زمینی کشور/ آماده‌سازی دستورجلسات جهت طرح در جلسه ۲۶ شورای ساماندهی

هشتمین نشست کارگروه شورای ساماندهی مبادی ورودی و خروجی مجاز زمینی کشور در سال جاری هشتمین نشست کارگروه شورای ساماندهی مبادی ورودی و خروجی مجاز زمینی کشور در سال جاری با حضور تمامی اعضا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هشتمین نشست کارگروه شورای ساماندهی مبادی ورودی و خروجی مجاز زمینی کشور در سال جاری با حضور امین ترفع، مدیرکل تجاری‌سازی و تشکل‌های وزارت راه و شهرسازی به‌عنوان دبیر جلسه به همراه تمامی اعضا در مورخ ۵ بهمن در ساختمان شهید دادمان برگزار شد.

موضوعات مطرح شده در این نشست شامل ایجاد مرکز لجستیک در باشماق در پس‌کرانه مرزی و همچنین تجمع کامیون‌ها در این منطقه بود.

ببینید|هشتمین نشست کارگروه شورای ساماندهی مبادی ورودی و خروجی مجاز زمینی کشور در سال جاری

در این نشست مقرر شد تا کارگروه یک‌بار دیگر جلسه تشکیل دهد تا دستورجلسات جهت طرح در جلسه ۲۶ شورای ساماندهی که با حضور وزیر راه و شهرسازی در ۲۸ بهمن در مرز بازرگان برگزار می‌شود، نهایی و آماده شوند.

گفتنی است که تاکنون این کارگروه سه جلسه را به‌منظور آماده‌سازی دستورجلسات جهت طرح در جلسه بیست و ششم شورای ساماندهی برگزار کرده است.