شناسهٔ خبر: 89139 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی:

وضعیت استخدامی تمامی ایثارگران وزارت راه تا پایان سال تعیین می‌شود/برگزاری دهه فجر با هدف شناساندن ارزش‌های انقلاب به جوانان

 برگزاری جلسه شورای فرهنگی معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه وضعیت استخدامی تمامی ایثارگران تا پایان امسال تعیین خواهد شد از برگزاری مراسم دهه فجر با هدف شناساندن ارزش‌های آن به جوانان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه شورای فرهنگی به منظور بررسی پیش‌نویس دستورالعمل اجرایی تکریم ایثارگران وزارت راه و شهرسازی و همچنین نحوه برگزاری مراسم دهه فجر به ریاست نعمت‌الله ترکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی امروز ۶ بهمن در ساختمان دادمان، برگزار شد.

در این نشست، علاوه بر بررسی پیش‌نویس دستورالعمل اجرایی تکریم ایثارگران شاغل در وزارت راه و شهرسازی، نحوه برگزاری مراسم دهه فجر نیز مرور شد.

با تاکید معاون وزیر راه و شهرسازی مقرر شد تا تمامی ایثارگان شاغل در وزارت راه و شهرسازی از نظر وضعیت استخدامی تعیین‌تکلیف شوند و در این راستا نیز دستورالعمل اجرایی تکریم تا پایان هفته نهایی و سپس به تمامی زیرمجموعه‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شود.

ترکی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در این نشست ضمن تاکید بر برگزاری گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بر حفظ آرمان‌ها، ارزش‌های انقلاب و شناسایی و معرفی آن به نوجوانان و جوان تاکید کرد و گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید مراسم گرامیداشت دهه فجر به شایستگی برگزار شود.

وی تاکید کرد: شناساندن مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل امروز، وظیفه تک تک ماست.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با برنامه های متنوعی که روابط عمومی وزارتخانه تدارک دیده است، مسابقات مختلفی با هدف شناساندن ارزش‌های انقلاب به نوجوانان و جوانان در خانواده مجموعه بزرگ راه و شهرسازی برنامه‌ریزی و اجرایی خواهد شد.