شناسهٔ خبر: 8915 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه اندازی پایگاه خبری حاصل نگاه رسانه‌ای وزیر راه و شهرسازی است؛

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی از پایگاه خبری/ اخوان عبداللهیان: پایگاه خبری اخبار را سریع و با صداقت به مخاطب ارائه می‌کند

محمد رضا اخوان عبداللهیان مدیر کل اداره راه وشهرسازی خراسان رضوی از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بازدید کرد و با خبرنگاران آن به گفتگو نشست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد رضا اخوان عبداللهیان صبح امروز نهم تیر ماه در بازدید از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: با تلاش بسیار خبرنگاران پایگاه خبری وزارت راه راه و شهرسازی اخبار مربوط به حوزه حمل و نقل و مسکن و شهرسازی به درستی و در کمترین زمان ممکن برای اطلاع همگان انتشار می یابد اتفاقی که تا پیش از این کمتر سابقه داشته است و با عنایت دکتر آخوندی در این دوره محقق شده است.

وی با تاکید بر اینکه مدیران وزارت راه و شهرسازی باید به کمک پایگاه خبری بیایند گفت: همه باید کمک کنیم تا پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، اخبار مربوط به وزارتخانه را با همان صداقت همیشگی‌اش به گوش مخاطبان خود برساند.

مدیرکل خراسان رضوی در این دیدار در گفتگو با خبرنگاران پایگاه خبری درباره موضوعات مختلف حوزه مسئولیتش در استان از جمله وضعیت احداث راه‌های روستایی، حمل ونقل ریلی، مسکن مهر و ... مطالبی را مطرح کرد که مشروح آن به زودی منتشر خواهد شد./

نظر شما