شناسهٔ خبر: 89150 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های طرح اقدام ملی (فروش اقساطی) در شهر جدید گلبهار

تفاهم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار از انعقاد تفاهم‌نامه و احداث ٧۵٠ واحد مسکونی از پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن (فروش اقساطی) در این شهر خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، هومن گریوانی در حاشیه انعقاد این تفاهم‌نامه و در تشریح این خبر گفت: با عنایت به مصوبه شورای مسکن استان مبنی بر امکان عقد قرارداد جهت احداث و اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید گلبهار، تفاهم‌نامه احداث حدود ٧۵٠ واحد مسکونی با شرکت بتن‌ساز تربت منعقد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار در ادامه افزود: با انعقاد این قرارداد اجرای کلیه پروژه‌های اختصاص داده شده به متقاضیان دارای واریز وجه حداقل ۴٠٠ میلیون ریال، آغاز خواهد شد.

وی اظهار داشت: ساماندهی متقاضیانی که شهر مورد تقاضای آن ها از ابتدا گلبهار بوده است، در کمترین زمان ممکن انجام و پس از اخذ مصوبات لازم و تامین زمین عملیات ساخت این پروژه‌ها شروع می شود.

گریوانی در پایان ضمن ابراز خرسندی از اجرای این طرح و خانه‌دار شدن خانواده‌های نیازمند و واجد شرایط از قشرهای مختلف جامعه، اذعان داشت: تاکنون انعقاد قرارداد احداث حدود ۴٠٠ واحد مسکونی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به عنوان کارگزار و همچنین حدود ٧۵٠ واحد توسط شرکت بتن‌ساز تربت در این شهر صورت پذیرفته است.