شناسهٔ خبر: 89318 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری استان همدان به مناسبت دهه مبارک فجر

صفر صادقی راد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با صدور پیامی، آغاز ایام الله مبارک دهه فجر را به تلاشگران صنعت حمل و نقل، راهداران و آحاد جامعه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، صفر صادقی راد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با تبریک به همه فجر آفرینان گفت:  انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است.

وی افزود: ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی یادآور راهبری‌های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است.

مدیرکل راهداری استان همدان ادامه داد: دوازدهمین روز بهمن هر سال، شوق‌انگیزترین صفحه کتاب انقلاب، یعنی روز ورود زعیـم آگاه، حضرت امام‌ خمینی(ره) به ایران ورق می خورد، انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.

صادقی راد ابراز داشت: بدون شک در تاریخ مجاهدت‌های دلیرانه ملت بزرگ ایران می توانیم با بلند همتی و نوآوری برای فعال سازی بستر‌های نوین و حرکت به سمت تحقق دولت الکترونیک با تجلی رویکرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در راستای گام دوم انقلاب، با تکیه بر آینده نگری مورد توجه ویژه مسئولین امر، قرار گیرد.

او تأکید کرد: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و تمامی شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری، سالگرد یوم‌الله دهه فجر را به ملت قهرمان ایران به ویژه شهروندان سرافراز استان همدان تبریک و تهنیت عرض می کنم.