شناسهٔ خبر: 89439 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مسئولان استانی:

قطعه اول کمربندی بندر خمیر به بهره‌برداری رسید

کمربندی خمیر 1 در چهارمین روز از دهه فجر، با حضور مسئولان استانی قطعه اول پروژه کمربندی شهرستان بندر خمیر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (هرمزگان)، روح الله محسن زاده  معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی هرمزگان در حاشیه این مراسم که با حضور استاندار و نماینده استان در خانه ملت برگزار شد گفت: در چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، پروژه عمرانی احداث کمربندی بندر خمیر مورد بهره برداری قرار گرفت.

روح الله محسن زاده در ادامه در توضیح مختصات پروژه های افتتاح شده گفت: قطعه اول پروژه کمربندی بندر خمیر بخشی از مسیر کریدور ترانزیتی و راهبردی جنوب کشور است که به طول یک کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی همچنین افزود: طول کل این پروژه مهم و حیاتی ۳.۲ کیلومتر است که با اجرای کل پروژه شاهد کاهش ترافیک و تردد ایمن و استاندار در محدوده و درون شهر بندر خمیر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه با افتتاح فاز بعدی پروژه معضل چندین ساله شهر خمیر نیز حل خواهد شد گفت: فاز نهایی کمربندی خمیر در حال اجرای عملیات خاکبرداری و خاکریزی است.

این مقام مسئول اظهار کرد: عملیات اجرایی فاز نخست این پروژه از اواخر آبان ماه سال ۹۸ آغاز و در بهمن ماه سال جاری به پایان رسید.