شناسهٔ خبر: 89457 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان گناباد و بجستان خبر داد:

بازگشت ۱۲۰۰ مترمربع از اراضی دولتی شهرستان گناباد به بيت المال

rahoshahrsazi-gonabad-yegan-hefazat (1).jpg رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان گناباد و بجستان از انجام يك عمليات رفع تصرف اراضی ملی به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ ميليون ریال خبر داد.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازي (خراسان رضوی)، رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان گناباد و بجستان از انجام يك عمليات رفع تصرف اراضی ملی به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ ميليون ریال خبر داد.

حسين ناطق جنت آبادي با اعلام این خبر گفت: متصرفين اقدام به خاكبرداري و تصرف ۱۲۰۰ مترمربع از اراضی دولتی واقع در پلاك ۸۰۸ موسوم به اراضي قصبه در شهرستان گناباد کرده بودند که طي يك عمليات رفع تصرف فوري نسبت به توقف عمليات و رفع تصرف اراضی دولتی اقدام شد. 

وی ارزش تقریبی اراضی رفع تصرف شده را ۲ ميليارد و ۴۰۰ ميليون ریال عنوان کرد و افزود: با اقدام به موقع نیروهای پرتلاش گشت حفاظت اراضی ملی زمین و مسکن راه و شهرسازی شهرستان گناباد و بجستان و با حمایت دستگاه قضایی نسبت به توقف عمليات و جلوگيري از تصرف اراضي مذکور اقدام شد.

وي خاطر نشان كرد: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت استان اعلام کنند.