شناسهٔ خبر: 8946 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

واحدی به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

هدفگذاری برای اتمام مسکن مهر پرند در سال جاری/ مشارکت وزارت کشور در مسکن مهر پرند افزایش می‌یابد

فریبرز واحدی رئیس جدید هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند از هدفگذاری‌های انجام شده برای اتمام مسکن مهر پرند در سال جاری خبر داد.

فریبرز واحدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به مهمترین برنامه‌هایی که در مقام رئیس هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند پیگیری می‌کند، اظهار کرد: تاکید و پیگیری جدی تکمیل تعهدات مسکن مهر به ویژه در سایت‌های کوزو، کیسون، مپسا و هسا  را در اولویت کاری قرار داده‌ایم زیرا این پروژه‌ها بیشترین جمعیت را در پروژه مسکن مهر پرند به خود اختصاص داده‌اند. 

وی هدفگذاری شرکت عمران پرند را تکمیل پروژه‌های مسکن مهر این شهر تا پایان سال جای اعلام کرد و گفت: واحدهای باقیمانده شهر جدید پرند با تمام تعهداتی که نسبت به تامین آن‌ها صورت گرفته به متقاضیان تحویل داده خواهد شد. در بحث خدمات زیربنایی هم تمام دستگاه‌ها باید به کمک بیایند، ضمن اینکه برنامه‌ریزی شده از ظرفیت شهرستان پرند و استان تهران در این زمینه استفاده شود.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند در خصوص تکمیل خدمات روبنایی با بیان اینکه سایت‌های انتظامی، درمانی، آموزشی و تجاری آماده اما نیمه کاری باقیمانده است به پایگاه خبری گفت: به دنبال افزایش تعامل نزدیک شهرداری پرند و وزارت کشور برای ارائه خدمات بهتر به ساکنان فعلی و آینده شهر جدید پرند هستیم. 

واحدی در ادامه به تلاش‌های صورت گرفته برای اختصاص تسهیلات افزایش یافته مسکن مهر (تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی) اشاره کرد و افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته میان شرکت عمران شهرهای جدید، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و تلاش‌های وزیر راه و شهرسازی این تسهیلات به زودی به متقاضیان ساکن در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر و زیر ۲۵ هزار نفر پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور روز دوشنبه هشتم تیرماه با صدور حکمی واحدی را به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند منصوب کرد./

نظر شما