شناسهٔ خبر: 89482 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مقامات استانی در دهه فجر انجام گرفت

رفع نقطه حادثه خيز تقاطع عاليوند با اعتبار بالغ بر ۶۲۰۰ میلیون ریال

راهداري ممسني همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و در پنجمين روز از اين دهه مبارك، پروژه رفع نقطه حادثه خيز شهرستان ممسنی با حضور مسئولان استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي(فارس)، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامي  پروژه رفع نقطه حادثه خيز شهرستان ممسني، با حضور احمدي زاده، معاون سياسي-امنيتي و اجتماعي استانداري فارس، راستيار معاون راهداري اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان و جمعي از مديران و مسئولان استاني و شهرستاني به بهره برداري رسيد.

در پنجمين روز از دهه فجر، پروژه رفع نقطه حادثه خيز تقاطع عاليوند به طول يك كيلومتر و اعتباري بالغ بر ۶۲۰۰ ميليون ريال با هدف كاهش تصادفات اين محور به بهره برداري رسيد.

دكتر راستيار در حاشیه مراسم افتتاح اين پروژه گفت: طول تقاطع مذكور يك كيلومتر و شامل عمليات هاي احداث جدول تك لبه بتني به طول ۳۲۲ متر، عمليات خاكبرداري به حجم ۳۵۰۰مترمكعب، خاكريزي به حجم ۲۰۰۰مترمكعب و حجم اساس ۲۵۰۰مترمكعب است.

اين گزارش حاكي از آن است كه در دهه مبارك فجر سال جاري ۴۴ پروژه راهداري فارس با اعتباري بالغ بر ۸۳۶ ميليارد ريال به بهره برداري مي رسد كه از اين تعداد ، ۴ پروژه مربوط به شهرستان ممسني و با اعتباري بالغ بر ۴۶ ميليارد ريال و شامل طرح هاي تثبيت پل ها و ابنيه فني راه ها، اجراي نيوجرسي نقاط پرتصادف، اجراي برج روشنايي، لكه گيري و روكش آسفالت (بوان-هرايجان) است.