شناسهٔ خبر: 89488 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مديرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوايی ايران خبر داد

افتتاح پروژه‌های جديد فرودگاه جهرم به ارزش ۵۳۳ میلیارد ریال در دهه فجر انقلاب اسلامی

امیرمکری مديرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوايی ايران از افتتاح پروژه‌های فرودگاه جهرم ترمينال جديد و محوطه سازی به ارزش کلی ۵۳۳ ميليارد ریال با حضور استاندار فارس و رييس کميسيون عمران مجلس شورای اسلامی در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیاوش امیرمکری، مديرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوايی ايران در گفت‌وگو با کن‌نیوز با اعلام این خبر عنوان کرد: ارزش روز پروژه‌های قابل بهره‌برداری در فرودگاه جهرم ۵۳۳ میلیارد ریال است که ساخت ترمینال جدید به مساحت ۲۳۰۰ مترمربع با ارزش ۴۶۳ میلیارد ریال، محوطه‌سازی جبهه زمینی به مساحت ۲۶۰۰ مترمربع با ارزش ۴۰ میلیارد ریال و نیز تجهیزات ترمینالی و تاسیسات برق اضطراری به ارزش ۳۰ میلیارد ریال را شامل می‌شود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افزود: با افتتاح ترمینال جدید فرودگاه جهرم ظرفیت پذیرش مسافر در این فرودگاه به ۲۲۰ هزار نفر در سال خواهد رسید.

مراسم افتتاح پروژه‌های فرودگاه جهرم، ۱۸ بهمن با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مقامات و مسولین استان فارس و شهرستان جهرم برگزار می‌شود.