شناسهٔ خبر: 89529 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مديركل فرودگاه‌های استان بوشهر خبر داد:‌

افتتاح پروژه‌های فرودگاهی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال طی دهه فجر در بوشهر/ ممنوعیت انجام پرواز خارجی در فرودگاه‌های استان بوشهر

مدیر فرودگاه بوشهر مديركل فرودگاه‌های استان بوشهر از افتتاح چندین پروژه تکمیل شده در حوزه تجهیزات، ساختمان و امنیت به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر در این استان خبر داد.

كمال دهقان منشادی، مديركل فرودگاه‌های استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به پروژه‌های فرودگاهی قابل افتتاح در دهه فجر در این استان اشاره کرد و گفت: مطابق لیستی که به استانداری استان و شرکت فرودگاه‌ها ارائه کردیم، هم‌اکنون چندین پروژه تکمیل شده در حوزه تجهیزات، ساختمان و امنیت به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در فرودگاه استان وجود دارد که قرار است طی چند روز آینده، به مناسبت دهه فجر به افتتاح برسند.

وی با یادآوری از تعداد فرودگاه‌های موجود در این استان اظهار کرد: اکنون چهار فرودگاه فعال شامل بوشهر، خارک، عسلویه و بهرگان و یک فرودگاه غیرفعال در گناوه وجود دارد که همگی زیر نظر شرکت فرودگاه‌ها فعالیت می‌کنند. این فرودگاه‌ها از نظر امکانات و تجهیزات، آمادگی کامل برای هرگونه فعالیت پروازی را دارا هستند.

دهقان منشادی عنوان کرد: در حال حاضر در فرودگاه‌های این استان بیش از ۸۰ سورتی پرواز به مقاصد شهرهای داخلی از جمله تهران، مشهد، اصفهان، خارک و رشت انجام می‌شود؛ اما به دلیل محدودیت‌های کرونایی، تمامی پروازهای خارجی فرودگاه‌های این استان لغو شده است.

مديركل فرودگاه‌های استان بوشهر اظهار کرد: هم‌اکنون دو پروژه، یکی مربوط به ساختمان سپاه و دیگری زه کشی فاضلاب فرودگاه به دلیل کرونا در سال ۹۹ متوقف مانده‌اند که امیدواریم در سال ۱۴۰۰، این پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری برسند.