شناسهٔ خبر: 89557 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه در رامهرمز اعلام کرد:

تا پایان سال ۱۴۰۰ کل محور رامهرمز به بهبهان ۴ خطه خواهد شد

خوزستان80 معاون وزیر ره و شهرسازی گفت: تا پایان سال ۱۴۰۰ کل محور رامهرمز به بهبهان ۴ خطه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، خیراله خادمی در بازدید از محور موصلاتی خوزستان به سمت استان فارس در رامهرمز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این سفر محورهای مواصلاتی رامهرمز به سایر شهرها را مورد بررسی قرار دادیم و با توجه به ترانزیتی بودن محور رامهرمز به بهبهان که استان خوزستان را به استان‌های فارس، اصفهان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد وصل می‌کند، در اولویت کاری قرار دارد.

 وی گفت: با توجه به اشباح شدن ظرفیت فعلی این محور چهارخطه کردن آن ضرورت دارد و از همین روی چند پروژه راهسازی در این محور مواصلاتی در دست اقدام است. 

خادمی افزود: کل محور اهواز به رامهرمز، بهبهان به سمت استان فارس و شیراز ۵۵۰ کیلومتر است که ۴ خطه کردن این محور در ۳ خط اجرایی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ابراز امیدواری کردم که تا پایان سال ۱۴۰۰ کل محور رامهرمز به بهبهان چهارخطه شود. 

خادمی گفت: چهارخطه کردن محور رامهرمز به رامشیر و ماهشهر، ردیف اعتباری ملی این محور نیز مصوب شده و در قانون قرارگرفته و تقویت اعتباری آن هم در حال انجام است که بزودی عملیات اجرایی آن در قالب طرح ملی آغاز خواهد شد. 

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان گفت: محور رامهرمز به میداوود و باغملک نیز یک طرح ملی است که با ایجاد طرح جدید از رامهرمز تا دشت دنا حدود ۶۰ درصد اجرایی شده و با تغییر پیمانکار بزودی ادامه عملیات آن نیز آغاز خواهد شد.

خیراله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی، در سفری یکروزه به خوزستان به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان، معاونت عمرانی استانداری و نماینده مردم رامهرمز و رامشیر از پروژه‌های راهسازی استان بازدید کرد.