شناسهٔ خبر: 89577 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت اطلاعات راههای استان همدان خبر داد

​مه گرفتگی در جاده های همدان

بابک گردان کارشناس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، گفت: محور‌های استان همدان مه گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، بابک گردان با اشاره به آخرین وضعیت جوی و محور‌های ارتباطی استان همدان، اظهار داشت: از روز گذشته بارش باران و برف را در سطح استان داشتیم که بارش برف بیشتر در گردنه ها و مناطق کوهستانی بوده است.

وی با اشاره به اینکه با تلاش نیروهای راهداری تمام محور‌ها برفروبی و نمک پاشی شده است، افزود: هم اکنون همه راه‌های استان باز بوده و تردد روان است.

کارشناس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌های استان همدان بیان کرد: تنها محور همدان - تویسرکان از سمت گنجنامه بسته است که آن هم به علت نبود ایمنی کافی است.

گردان با اشاره به مه‌گرفتگی در برخی جاده‌های استان یادآور شد: در حال حاضر  پدیده مه گرفتگی در محور  همدان - اسدآباد( گردنه اسدآباد) و محور رزن - آوج(گردنه آوج) وجود دارد.

این مسئول در ادامه با تأکید بر اینکه رانندگان قبل از سفر حتما تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند، ابراز داشت: شهروندان می‌توانند آخرین اطلاعات راه‌ها را از سامانه ۱۴۱ دریافت کنند.