شناسهٔ خبر: 89632 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد

صدور پروانه۱۰۰۰ واحد ساختمانی نیم بها در طرح اقدام مسکن ملی شاهین شهر

ارم اقدام ملی اصفهان ‎معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از انجام مراحل  نهایی صدور پروانه ساختمانی پروژه ۱۰۰۰ واحدی شاهین شهر با ۵۰ درصد تخفیف و الباقی به صورت ۳۰ درصد نقد و ۷۰ درصد اقساط ۲۰ ماهه خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به رفع مشکلات صدور پروانه ساختمانی طرح اقدام ملی مسکن شهر شاهین‌شهر اظهار کرد: با رایزنی‌های بعمل آمده با استانداری و شهرداری وشورای اسلامی شهر شاهین شهر و پس از تشکیل جلسات و بحث و تبادل نظر با مسئولین استانی و شهرستانی در این خصوص به لطف خدا مسائل پیرامون پروانه ساختمانی ۱۰۰۰ واحدی شاهین‌شهر مرتفع شد.   

وی افزود:  پروانه ساخت این واحدها در چارچوب تفاهم نامه وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی با اعمال تخفیف ۵۰ درصدی عوارض  صادر و الباقی عوارضات صدور پروانه نیز به صورت ۳۰ درصد نقد و ۷۰ درصد اقساط ۲۰ ماهه پرداخت می شود.  

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: با توجه به   تولی گری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  استان برای اجرای  طرح اقدام ملی در این پروژه و انجام کامل تجهیز کارگاه مقرر شد تا پایان ماه بنیاد نسبت به تحویل کامل نقشه های مورد تایید سازمان نظام مهندسی استان اقدام نماید.   

زاغیان با اشاره به روند خوب احداث طرح اقدام ملی مسکن گفت: کلنگ احداث طرح اقدام ملی مسکن  شاهین شهر به تعداد  ۱۰۰۰ واحد با حضور وزیر راه و شهرسازی در ماههای گذشته به زمین خورده است که هم اکنون با رفع مشکل پروانه ساخت به لطف خدا شاهد تسریع در احداث این واحدها هستیم.  

وی ضمن ابراز امیدواری از شروع عن قریب عملیات اجرایی اقدام ملی در شهرهای مبارکه، تیران و شهرضا بیان داشت سهم استان اصفهان در طرح بزرگ و ملی تولید مسکن شامل ساخت ۷۰ هزار و ۷۸۰ واحد تعیین شده است که از این میزان ۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد در سه شهر جديد بهارستان، فولادشهر و مجلسي و ۲۹ هزارو ۲۸۰ واحد در دیگر شهرهاي استان احداث می‌شود.  

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: پس از طی روند  تکمیلی سه مرحله ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در استان  تا کنون حدود ۴۲ هزار متقاضی حائز شرایط اولیه شناخته شده‌اند.