شناسهٔ خبر: 89649 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با گرامیداشت دهه فجر صورت پذیرفت؛

افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی رومیه

افتتاح مجتمع همزمان با گرامیداشت دهه فجر مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی رومیه با 4 میلیارد تومان اعتبار در محور ملایر-خردمند به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در حاشیه مراسم بهره برداری از این مجموعه با اشاره به اینکه راه‌اندازی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی نقش مؤثری در تأمین ایمنی مسافران و کاهش آمار تصادفات دارد، اظهار داشت: بهبود کیفیت خدمات این مجتمع‌ها علاوه بر آنکه به گسترش صنعت گردشگری کمک می‌کند، گامی مؤثر در راستای کاهش حوادث جاده‌ای و افزایش ضریب ایمنی راه‌ها است.

صفر صادقی راد خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان را از مهم‌ترین علل تصادفات جاده‌ای  بیان کرد و افزود: جذب و هدایت مسافران جاده‌ای به داخل مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی به‌منظور بهره‌مندی از یک استراحت کوتاه‌مدت و استفاده از امکانات داخل مجتمع‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در ادامه در خصوص جزئیات این مجتمع یادآور شد: مجتمع خدماتی رفاهی رومیه در محور ملایر – خردمند (اسلام شهر آق گل) توسط بخش خصوصی با اعتبار 4 میلیارد تومان احداث شده است.

صادقی راد با بیان اینکه مبلغ یک و نیم میلیارد تومان تسهیلات بانکی بوده است، یادآور شد: مبلغ 400 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی صرف احداث رمپ ورود و خروج شده است.

مدیرکل راهداری استان همدان ابراز داشت: در این طرح که عملیات اجرایی آن از سال 94 آغاز شده زمینه اشتغال شش نفر فراهم شده است.

این مسئول ادامه داد: در این  مجتمع کاربری‌های داخلی شامل جایگاه سوخت و خدمات خودرویی به همراه نمازخانه، سرویس بهداشتی فروشگاه و پارکینگ ایجاد شده است.