شناسهٔ خبر: 8965 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

نمایندگان به فرمایشات رهبر معظم انقلاب توجه کنند / استیضاح وزرا فرصت سوزی است

یوناتن بت کلیا عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور امروز محتاج آرامش است، گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور باید از ایجاد هرگونه اختلاف و تشنج جلوگیری شود، لذا استیضاح وزرا فرصت سوزی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی یوناتن بت کلیا عضو کمیسیون عمران و نماینده اقلیت دینی در مجلس در گفت و گو با ایرنا، با بیان آنکه به هیچ وجه موافق انجام این استیضاح وزرا نیستم، افزود: اگر مقام معظم رهبری موضوع همدلی و همزبانی بین دولت و ملت را مطرح کردند به این دلیل بوده که تمام دنیا متوجه همدلی، دولت و ملت ما باشند بنابراین با اقداماتی مانند استیضاح نباید اجازه دهیم دنیا از این اختلافات بهره برداری و سوءاستفاده کند.

وی تصریح کرد: در سال همدلی و همزمانی دولت و ملت جای تعجب است که برخی از نمایندگان و همکاران بدون توجه به فرمایشات ایشان هر روز از وزرا مسایل مختلفی را در مجلس پرسش می کنند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: پرسش های مکرر و حضور وزرا در مجلس علاوه بر هدررفت زمان باعث می شود که هم وقت وزرا و هم وقت نمایندگان مجلس در رسیدگی به مسایل مهمتر کشور گرفته می شود، زیرا آنها باید به مسایل بسیار مهمتری رسیدگی کنند که منافع کشور و مردم را تامین می کند.

وی با بیان اینکه کشور امروز محتاج آرامش است و نباید اجازه دهیم دنیا از این اختلافات بهره برداری و سوءاستفاده کند، یادآور شد: در صورتی که به عرق ملی، میهنی و دینی اعتقاد داریم باید طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مسیر همدلی گام برداریم.

این نماینده مجلس از طرح استیضاح برخی از وزرا در مجلس انتقاد کرد و گفت: آیا با استیضاح وزیر و جایگزین سرپرست در وزارتخانه ای کاری که وزیر نتوانسته انجام دهد، سرپرست توان عملی کردن آن را خواهد داشت یا خیر؟

نظر شما