شناسهٔ خبر: 89652 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور استاندارکردستان انجام شد؛

افتتاح پروژه بازآفرینی شهری مدرسه 9کلاسه ناحیه منفصل شهری ننله سنندج

افتتاحیه مدرسه در ننله سنندج صبح امروز دوشنبه با حضور استاندارکردستان مدرسه 9کلاسه ناحیه منفصل شهری سنندج که در قالب طرح بازآفرینی شهری ساخته شده افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (کردستان)، محمد صدیق ثابتی در آیین افتتاح این مدرسه گفت: در استان کردستان در حوزه باز آفرینی شهری 64 پروژه فعال بوده که 11پروژه به بهره برداری رسیده وبقیه طرح ها نیز با پیشرفت مناسب در حال اجرا می باشند.

ثابتی افزود: در حوزه باز آفرینی شهری این اداره کل در تمام شهرستانهای استان واز جمله سنندج مدرسه احداث کرده وبرای ساخت پارک بلوار،ساماندهی رودخانه،بهسازی وسنگفرش معابر شیب دار،ساخت مراکز فرهنگی و دیگر زمینه ها پروژه فعال دارد که برای اجرای آنها بالغ بر 200 میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد.

وی در ادامه گفت :در حوزه باز آفرینی شهری استان کردستان با فاصله واختلاف زیادنسبت به سایر استانها در جذب اعتبارات رتبه اول را دارد .

مدیر کل راه وشهرسازی کردستان با اشاره به پروژه مدرسه ننله اظهار کرد: این مدرسه در 4طبقه با 1257 متر مربع زیر بنا و9کلاس آموزشی،2 کلاس آزمایشگاهی، یک کارگاه حرفه وفن، یک کلاس سمعی وبصری، 70متر فضای کتابخانه و50مترسرایداری ودیوار پیرامون ساخته شده است.َ