شناسهٔ خبر: 89673 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه مهرآباد خبر داد:

معرفی مسیرهای دسترسی به فرودگاه مهرآباد در روز ۲۲ بهمن/مسافران یک ساعت پیش از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند

نمای برج مراقبت فرودگاه مهرآباد از باند پرواز پرواز‌های فرودگاه مهرآباد در روز ۲۲ بهمن‌ماه مطابق برنامه از پیش تعیین‌شده انجام می‌شود و مسافران برای حضور به موقع در فرودگاه و انجام فرایند پرواز، حتماً از مسیر‌های تعیین شده استفاده کنند و یک ساعت پیش از پرواز در ترمینال‌های مرتبط در مهرآباد حاضر شوند.

ابراهیم مرادی، عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه مهرآباد در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروی انقلاب شکوهمند اسلامی، گفت: پرواز‌های فرودگاه مهرآباد در روز ۲۲ بهمن‌ماه مطابق برنامه از پیش تعیین‌شده انجام می‌شود و مسافران برای حضور به موقع در فرودگاه و انجام فرایند پرواز، حتماً از مسیر‌های تعیین شده استفاده کنند و یک ساعت پیش از پرواز در ترمینالهای مرتبط در مهرآباد حاضر شوند.

وی اظهار کرد: مسافران و مراجعان فرودگاه مهرآباد در ۲۲ بهمن ماه و همزمان با برگزاری مراسم راهپیمایی خودوریی و موتوری این روز بزرگ که در سال جاری مطابق با دستورالعمل های کرونا جایگزین راهپیمایی هر ساله شده است، می‌توانند از مسیر‌های در نظر گرفته‌شده استفاده کنند.

مرادی ادامه داد: مسافران می‌توانند از بزرگراه ستاری به سمت جنوب، وارد بزرگراه شهید لشکری و در ادامه از سه راهی فرودگاه، وارد خیابان فرودگاه مهرآباد شوند.

عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، افزود: برای خروج مسافران فرودگاه نیز خیابان معراج در دسترس است و مسافران می‌توانند از آن خیابان به جنوب میدان آزادی، سپس آیت الله سعیدی و جاده قدیم تهران-کرج و همچنین از دور برگردان مقابل خیابان آپادانا مجدد به ستاری دسترسی داشته باشند و مسیر خود را انتخاب کنند.

وی گفت: به دلیل وجود محدودیت‌ در مسیر‌های دسترسی به فرودگاه، مسافران باید زمان خود را به گونه‌ای مدیریت کنند که  یک  ساعت پیش از پرواز، برای انجام فرایند پروازی در فرودگاه حضور داشته باشند.