شناسهٔ خبر: 89703 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت دهه فجر انجام شد

افتتاح ساختمان بهزیستی شهرستان قهاوند استان همدان

بهزیستی قهاوند معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از افتتاح ساختمان بهزیستی شهرستان قهاوند همزمان با فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان (همدان) "حبیب نادیان رفیع"بیان کرد : افتتاح ساختمان بهزیستی شهرستان قهاوند همزمان با فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران توسط فرماندار شهرستان همدان و با حضور معاون منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان همدان برگزار شد.

نادیان رفیع افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع  در 1.5 طبقه مجموعا به مساحت ۶۰۰ متر مربع بنا شده که به مدت ۹سال اجرای آن به طول انجامیده است.

وی یادآورشد : این ساختمان با سازه فلزی و با رعایت کلیه مفاد مقررات ملی ساختمان توسط اداره کل راه و شهرسازی استان همدان احداث و جهت بهره برداری به اداره کل بهزیستی استان تحویل داده شده است.

 نادیان رفیع در پایان خاطر نشان ساخت : امیدواریم در شرایطی که همه جهان و کشور عزیزمان درگیر بیماری کرونا هستیم با افتتاح این پروژه ها بتوانیم به وظیفه انسانی خود عمل و در راستای امیدبخشی اقشار مختلف گام برداشته و حقوق شهروندی را در شان ملت شریف ایران انجام دهیم