شناسهٔ خبر: 89725 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی:

چهل‌ودومین بهمن با وحدت و انسجام، نوید بخش اقتدار و امنیت ایران است

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در پیامی به مناسبت ۲۲ بهمن ماه گفت: سالروز چهل‌ودومین بهمن پیروزی انقلاب اسلامی ایران با اعلام وحدت و انسجام درونی، رخدادی شگرف با پشتوانه مردمی و نوید بخش اقتدار و امنیت ایران است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در پیام خود به مناسبت ۲۲ بهمن و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: با وجود همه تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه دشمن، با تکیه و فعال کردن توانمندی‌ها و ظرفیتهای بسیار گسترده داخلی کشور، مسیر خودکفایی مستحکم تر از گذشته به پیش می‌رود و آیندهای روشن را نشان می‌دهد.

وی با قدردانی از کارکنان حوزه درمانی کشور و همه افرادی که برای مدیریت و کنترل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور تلاش می‌کنند، اشاره کرد: در ۴۲ سال گذشته پیروزی‌ها و مقاومت‌ها مرهون رشادت‌ها، فداکاری‌ها و از جان‌گذشتگی عزیزانی همچون شهید سپهبد قاسم سلیمانی و دانشمندانی همچون شهید فخری‌زاده است که در این راه دلاوری‌ها و شهامت‌های بسیاری از خود نشان دادند.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در بهار انقلاب یکصدا و با وحدت کلمه با راهبری و رهبری داهیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) همچنان در راه پیروزی که وعده داده شده است به پیش خواهیم رفت و در این مسیرلحظهای تردید نخواهیم کرد.

اسلامی با گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب و امام شهدا حضرت امام خمینی (ره)، تجدید بیعت و میثاق خود را با آرمان‌های آن امام همام اعلام و روز ۲۲ بهمن یوم الله دهه فجر را به مقام معظم رهبری، رئیس جمهور محترم و  تمامی ملت شریف ایران به ویژه کارکنان شریف وزارت راه و شهرسازی در سراسر کشور تبریک و تهنیت گفت.