شناسهٔ خبر: 8978 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سفر وزیر راه و شهرسازی به اردبیل - ۱

جزئیات سفر وزیر راه و شهرسازی به اردبیل/ آغاز عملیات احداث باند دوم محور اردبیل - فیروزآباد - سرچم/ افتتاح ۱۷۴۴ واحد مسکن مهر

مجتمع پزشکان اردبیل مدیر کل اداره راه و شهرسازی اردبیل ضمن اعلام خبر سفر وزیر راه و شهرسازی به این استان، جزئیات این سفر را تشریح کرد.

علی حیدری اناری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سفر دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل خبر داد و گفت: در این سفر اقدامات مربوط به احداث نزدیک به ۷۲۶ واحد از پروژه‌های مشارکتی خدماتی - تجاری- مسکونی مشکین شهر با اعتبار ۱۵۳ میلیارد تومانی  آغاز شده و کلنگ احداث شهرک جدید الهیه به مساحت ۱۵۳ هکتار  و اعتبار ۴۲ میلیارد تومان نیز زده می شود.

وی اضافه کرد: در این سفر عملیات ساخت ۱۲ کیلومتر از باند دوم اردبیل - فیروزآباد - سرچم با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان و همچنین  ۱۵ کیلومتر از باند دوم مشکین شهر - فخرآباد - اردبیل با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

مدیر کل اداره راه و شهرسازی اردبیل درباره افتتاح پروژه های مسکن مهر این استان نیز گفت: فردا یک هزار واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر و ۷۴۴ واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر افتتاح می شود./

نظر شما