شناسهٔ خبر: 89809 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازدید نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از آزادراه ارومیه به تبریز مقرر شد؛

تزریق منابع مالی جدید برای اجرای قطعه سوم آزادراه ارومیه به تبریز

بازدید نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از آزادراه ارومیه به تبریز نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از نمایندگان مجلس، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربايجان‌غربی و مدیرکل راه و شهرسازی استان از قطعه سوم آزادراه ارومیه به تبریز بازدید و مقرر شد که منابع جدید مالی به ارزش ۵ هزار میلیارد ریال برای این طرح تأمین شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(آذربایجان غربی) علی نیکزاد در این بازدید بر تسریع در احداث قطعه سوم این طرح راهسازی تأکید و از مشارکت سرمایه‌گذاران جدید و تأمین منابع مالی برای تکمیل تونل‌های این بخش از آزادراه ارومیه - تبریز خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این بازدید گفت: قطعه سوم آزادراه ارومیه- تبریز شامل حدفاصل روستای سرای تا ابتدای روگذر شهید کلانتری است که دو تونل با پیشرفت اجرایی ٣١ درصد اجرا می‌شود. مسافت مرکز استان و آذربايجان‌شرقی با تکمیل این قطعه، ١٧ کیلومتر کاهش می‌یابد. 

حمزه‌لو ادامه داد: طرح احداث آزادراه ارومیه- تبریز به طول ١۵١ کیلومتر در شش قطعه اجرا می‌شود که اتمام آن نقش برجسته‌ای در توسعه ارتباطات بین‌المللی و گسترش زیرساخت‌های حمل‌ونقل در پایانه مرزی سرو ایفا می‌کند.