شناسهٔ خبر: 89855 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای ارتقای ایمنی راهها انجام گرفت؛

خط کشی بیش از 700 کیلومتر از راه‌های استان همدان

2 هزار و 700 كيلومتر از راههاي شرياني شمال استان كرمان خط كشي شد امسال با اجرای طرح سراسری لکه گیری و روکش راه‌های شریانی 728 کیلومتر از راه‌های استان همدان خط کشی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان)، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به اینکه عملیات خط کشی به شکل امانی و پیمانی انجام می‌شود، اظهار داشت: عملیات خط کشی در محورهای استان  در حال انجام است و این عملیات تا وقتی که شرایط آب و هوایی  مناسب باشد ادامه خواهد داشت.

مسعود رستمی افزود: با توجه به بازتاب کم خطوط موجود و به منظور ارتقاء سطح ایمنی محورها، عملیات خط کشی ممتد در نقاط مستعد حادثه در راههای حوزه استحفاظی استان شامل بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی آسفالته انجام شد.

معاون راهداری استان همدان یادآور شد: خط کشی جاده‌ها نقش مهمی در افزایش ایمنی، نظم در ترافیک و کاهش سوانح رانندگی به خصوص در شب‌ها که روشنایی کم است و جاده‌ها بخوبی قابل رؤیت نیستند، دارد.

رستمی ابراز داشت: همچنین به منظور ارتقاء ایمنی محورهای استان همدان در 10 ماهه امسال 4 هزار متر تهیه و نصب حفاظ میانی  نیوجرسی، 4 هزار و 100 شاخه تعمیر و نصب گاردیل و مواردی از این قبیل انجام شده است.​