شناسهٔ خبر: 89967 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راهدارخانه های مرکزی شهرستانهای گرمی و سرعین احداث می شود

00a.jpg مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از آغاز عملیات احداث راهدارخانه های مرکزی شهرستانهای گرمی و سرعین در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)،کلیم اله وثوقی که در جلسه شورای اداری اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای سخن می گفت توجه به سرمایه انسانی و پرورش نیروهای توانمند و متخصص در حوزه های مختلف را در پیشبرد اهداف عالیه سازمان بسیار مهم دانست و با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی راهداران و فعالان خستگی ناپذیر حوزه حمل و نقل بر لزوم تقویت بیش از پیش بدنه کارشناسی تاکید کرد.

وی افزود: داشتن روحیه شاداب و انجام شایسته امورات محوله می تواند ما را در رسیدن به این اهداف یاری کند و موجبات رضایت مندی مردم شریف و انقلابی را فراهم سازد.

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل استفاده بهینه و هدفمند از اعتبارات با رعایت کامل قوانین و استانداردهای لازم و تعامل همه جانبه با سایر دستگاهها و فرمانداری ها خاطرنشان کرد و گفت:در صورت تایید و اجازه ستاد ملی مقابله با شیوع ویروس کرونا، راهداری و حمل و نقل جاده ای آماده ارائه خدمات لازم به مسافران نوروزی خواهد بود.

عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد:در جهت خدمات رسانی هرچه شايسته، خادمان مردم عزیز استان در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای باهمه توان در میدان عمل آماده اقدام انقلابی هستند و به کاربران جاده ای در بخش های مختلف خدمات لازم را ارائه می کنند.

وثوقـی با اشاره به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر بارش رحمت الهی در استان گفت: ۸۰ اکیپ راهداری زمستانی با ۲۳۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری در محورها،گردنه ها و راهدارخانه های استان مستقر هستند.

وی با اشاره به جابجائی بیش از یک میلیون نفر مسافر افزود: در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا کلیه پروتکل ها و دستور العمل های لازم به شرکت های حمل ونقل کالا ومسافر استان ابلاغ شده و نظارت ویژه ای نیز بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی انجام می شود.