شناسهٔ خبر: 89969 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تلاش راهداران در حفاظت و صیانت از راههای استان اردبیل

ed7a.jpg مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: راهداران سخت کوش دیار سبلان از ۶هزارو۳۷۲کیلومتر راه به عنوان سرمایه ارزشمند ملی حفاظت و صیانت می کنند.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل)،کلیم اله وثوقـی که در نشست با مدیرکل و کارشناسان دیوان محاسبات استان سخن می گفت اظهار داشت: پس از الحاق معاونت های راهداری و راههای فرعی و روستایی از راه و شهرسازی به این اداره کل وظایف نگهداری راهها و خدمت رسانی به مردم عزیز در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر با تلاش شبانه روزی همکاران درحال انجام است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با اشاره به وضعیت مطلوب حمل ونقل کالاو مسافر استان تصریح کرد: با تلاش رانندگان سخت کوش و فعالان بخش حمل ونقل ۳ میلیون و ۵۰۷ هزار تن کالا در استان اردبیل در ۱۰ ماه گذشته جابجا شده و  ۲۴۶ هزارو ۳۱۶ برگ بارنامه نیز صادر شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با ۷ هزارو ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری و ۱۱ هزارو ۴۰۰ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل استان را یادآور شد و از صادرات ۲۵۱ هزارتن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار به کشورهای آذربایجان ،روسیه ،گرجستان و حوزه قفقاز خبر داد.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با اشاره به جابجائی بیش از یک میلیون نفر مسافر در استان اردبیل گفت: هزار و ۱۱۰ دستگاه ناوگان مسافری با  ۵۴شرکت حمل ونقل و ۲ هزار و ۶۰۰ راننده پرتلاش درحال خدمات رسانی به مردم عزیز هستند.

 مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل تجدید خط کشی هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل و جلوگیری از ۵۰۷ مورد ساخت و سازغیرمجاز و تجاوز به حریم راه از دیگر اقدامات راهداران دانست و ضمن قدردانی از حمایت های دستگاه قضائی افزود: حفاظت و صیانت از راه و حریم آن را خط قرمز راهداری است.

وثوقی خاطرنشان کرد: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ۸۵ پروژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیـل با اعتباری بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید و تقدیم مردم ولایت مدار و انقلابی استان شد.

مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل نیز با قدردانی از تلاش ها و اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیـل در خدمت رسانی به مردم گفت: ما نگاه توسعه یافته،چابک و روبه جلو به عملکرد دستگاههای اجرایی داریم و باید تلاش کنیم با الگوگیری از زندگانی ارزشمند شهدای والامقام و با روحیه انقلابی به مردم خدمت نمائیم.

سیدمحمداسحاقی با بیان اینکه دیوان محاسبات در سلامت اداری نقش مهمی ایفا می کند تصریح کرد: دیوان محاسبات نظارت استراتژیک بر فرایندها دارد و با کسانی که قصد حیف و میل بیت المال را داشته باشند به شدت برخورد قاطع و قانونی می کند.

وی تعامل و همکاری شایسته بین راهداری و دیوان محاسبات را بسیار مهم دانست و اظهارامیدواری کرد: در سایه همین همکاری های خوب شاهد توسعه و پیشرفت همه جانبه استان اردبیل خواهیم بود.