شناسهٔ خبر: 90035 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سفر دکترجهانگیری به استان کردستان صورت پذیرفت،

۳۶۴ واحد مسکن مهر در سنندج افتتاح شد

 دکتر ثابتی درمراسم افتتاحیه مسکن مهر صبح امروز شنبه دوم اسفند ، همزمان با سفر دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور به استان کردستان تعداد ۳۶۴ واحد مسکن مهر در شهر سنندج افتتاح شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (کردستان )، در این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد محمد صدیق ثابتی مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت:  طرح مسکن مهر در استان کردستان با ۳۸هزار۶۶۰ واحد شروع شد که ۴۴۳۵ واحد آن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت بود که در سنوات گذشته تحویل متقاضیان شد و از ۳۴هزار و۲۲۵واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار جمعیت به غیر از ۱۶۷۰ واحد آن بقیه واحد ها تحویل متقاضیان شده است .

وی ادامه داد : از این ۱۶۷۰ واحد امروز همزمان با سفر دکتر جهانگیری به استان ۳۶۴ واحد افتتاح و تحویل میشود و ان شاالله بقیه واحدها نیز در بهار ۱۴۰۰ آماده و تحویل می شود .

ثابتی در ادامه از اهتمام و توجه ویژه دولت محترم به توسعه استان کردستان به ویژه در حوزه راه و شهرسازی تشکر و اظهار قدردانی کرد.

در پایان این مراسم ویدئویی با دستور دکتر جهانگیری ، کلید یکی از واحدهای آماده شده توسط  ثابتی به صورت نمادین تحویل یکی از متقاضیان شد .